Copyright © 2018 Tenancy.hu

Kapcsolat | Visszajelzés küldése | Adatvédelmi Szabályzat |ÁSZF

CHECK -IN CHECK-OUT

„Jól jött, hogy amikor a bérlőim kiköltöztek, a Tenancy munkatársai segítettek lezárni a bérleti időszakot. Elővették a jegyzőkönyvet, a leltárat, amit a beköltözéskor készítettek és nagyon sokat számított, hogy anno ez egészen részletekbe menően készült, mert így nem volt vita a bérlővel a lakásom berendezési tárgyairól és a lakás állapotáról. A bérlőim elismerték a keletkezett kárt és a levonást a kaucióból.”

(Dénes, 40, budapesti lakástulajdonos)

MIT JELENT A CHECK-IN CHECK-OUT A INGATLAN BÉRLETI PIACON?

Ez a két részből álló folyamat a bérleti szerződés kezdő (check-in) és záró (check-out) lépéseit jelenti, ezeket intézzük Ön helyett.

 

CHECK-IN​

A bérlővel közösen bejárjuk az ingatlant, beleértve a belső és külső tereket, hogy a lakásleltár tartalmi elemeiben egyetértsünk és egyértelmű legyen, a bérlő meggyőződött az ingatlan aktuális állapotáról. Jegyzőkönyvet használunk a beköltözéskor szükséges összes információ ellenőrzésére, ezzel könnyedén dokumentálhatja ingatlana beköltözéskori állapotát, biztos alapot adva mindkét fél számára a későbbi félreértések tisztázására. Azt javasoljuk, hogy Ön és a bérlő közösen nézzék át a jegyzőkönyvünk pontjait és jelezzék az egyetértésüket.

Amellett, hogy a berendezés általános állapotát rögzítjük, ellenőrizzük a következőket:

  • Háztartási gépek működése

  • Mérőóra állások leolvasása

  • Riasztók tesztelése, elemek, kódok

  • Kulcsok, zárak

  • Csapok, biztosítékok (Fő és mellék kapcsolók)

 

MI A LELTÁR?

A leltár egy részletes jegyzőkönyv, ami tételesen sorolja fel az ingatlan tartozékait, akár a legapróbb részletekre kitérve, amik az ingatlan állapotát is rögzítik. Leltárt készíthetünk bútorozott és bútorozatlan ingatlanra is. Fontos, hogy a leltár részletes legyen, és az ingatlan tartozékairól és állapotáról fotókat vagy videókat is tartalmazzon.

 

A chek-in alatt minden beköltöző bérlőnek jelen kell lennie a ingatlanban, hogy teljes egyetértést követően aláírják a dokumentumokat.

CHECK-OUT

A bérleti szerződés zárásaként készítjük el a check-out dokumentációt. Ez egy jegyzőkönyv, ami a kiköltözéskori és a beköltözéskori ingatlan állapotot hasonlítja össze. Ebben a fázisban elengedhetetlen, hogy fotó, vagy videó dokumentációt készítsünk, bizonyítékul az esetleges károkról, hiányosságokról.

MIÉRT JÓ A CHECK-IN CHECK-OUT SZOLGÁLTATÁS ÖNNEK?

Alapvetően fontosnak tartjuk mindkét lépést a bérbeadó-bérlő kapcsolat létrejöttéhez és megszűnéséhez, mert ezzel védjük ki, hogy Önre háruljanak az esetleges károk költségei.

 

MIÉRT MINKET VÁLASSZON?

 

Tapasztalat  – A hét minden napján készítünk check-in és check-out dokumentációt.

Helyismeret – Szolgáltatásunk már Budapest egész területén elérhető.

Gyorsaság - Nálunk nincs várólista! A hét bármely napján bejelentkezhet e-mailen, telefonon hétköznap 9-17 óra között.  Gyorsan, akár 24 órán belül elkészülünk. Ne habozzon, keressen fel minket!

MENNYIBE KERÜL ÖNNEK?

Hétköznap 9-17 óra között végzett check-in check-out szolgáltatásunk díjai:

MÉRET

40 nm alatt

41-70nm között

71-90 nm között

LAKÁS

5900 Ft

7900 Ft

9900 Ft

HÁZ

8900 Ft

11900 Ft

13900 Ft

A 90 m2 feletti ingatlanokra egyedi ajánlatot adunk.

A fenti időpontokon kívüli rendelés esetében a felár 6.900 Ft.

EXPRESSZ* MEGRENDELÉS AKCIÓ +4.900 Ft (INGYENES!) 

*Bejelentkezés visszaigazolását követően maximum 24 órán belül

 

Az oldalon feltüntetett árak Forintban értendők és az ÁFÁ-t tartalmazzák.

 KÉRJEN AJÁNLATOT!

Kollégáink 24 órán belül válaszolnak a megkeresésre.