Copyright © 2018 Tenancy.hu

Kapcsolat | Visszajelzés küldése | Adatvédelmi Szabályzat |ÁSZF

CHECK-IN CHECK-OUT BÉRLŐK RÉSZÉRE

„A Tenancy tetemes költséget és konfliktust spórolt meg nekem, amikor kiköltözéskor a bérbeadó állította, hogy én repesztettem meg a fürdőszobájában a mosdókagylót. Vita helyett csak elővettük a beköltözéskor készült jegyzőkönyvet és leltárat, amiből világosan kiderült, hogy már akkor is repedt volt, így nem lehetett levonni a kaucióból.”

(Dávid, 28 éves bérlő)

MIT JELENT A CHECK-IN ÉS CHECK-OUT AZ INGATLAN BÉRLETI PIACON?

Ez a két részből álló folyamat a bérleti szerződés kezdő és záró lépéseit jelenti, ezeket intézzük Ön helyett.

MIÉRT JÓ A CHECK-IN CHECK-OUT SZOLGÁLTATÁS ÖNNEK?

​Alapvetően fontosnak tartjuk mindkét lépést a bérbeadó-bérlő kapcsolat létrejöttéhez és megszűnéséhez, mert ezzel védjük ki, hogy Önre háruljanak az esetleges károk költségei.

CHECK-IN

Közösen bejárjuk az ingatlant, beleértve a belső és külső tereket, hogy a lakásleltár tartalmi elemeiben egyetértsünk és egyértelmű legyen, hogy mindenki meggyőződött az ingatlan aktuális állapotáról. Jegyzőkönyvet használunk a beköltözéskor szükséges összes információ ellenőrzésére, ezzel dokumentáljuk a bérelt ingatlan beköltözéskori állapotát, biztos alapot adva mindkét fél számára a későbbi félreértések tisztázására. Azt javasoljuk, hogy a bérbeadóval közösen nézzék át a jegyzőkönyvünk pontjait és jelezzék az egyetértésüket.

Amellett, hogy a berendezés általános állapotát rögzítjük, ellenőrizzük a következőket:

  • Háztartási gépek működése

  • Mérőóra állások leolvasása

  • Riasztók tesztelése, elemek, kódok

  • Kulcsok, zárak

  • Csapok, biztosítékok (Fő és mellék kapcsolók)

 

MI A LELTÁR?

 

A leltár egy részletes jegyzőkönyv, ami tételesen sorolja fel az ingatlan tartozékait, akár a legapróbb részletekre kitérve, amik az ingatlan állapotát is rögzítik. Leltárt készíthetünk bútorozott és bútorozatlan ingatlanra is. Fontos, hogy a leltár részletes legyen, és az ingatlan tartozékairól és állapotáról fotókat vagy videókat is tartalmazzon.

 

A check-in alatt minden beköltöző bérlőnek jelen kell lennie a ingatlanban, hogy teljes egyetértést követően aláírják a dokumentumokat.

CHECK-OUT

​A bérleti szerződés zárásaként készítjük el a check-out dokumentációt. Ez egy jegyzőkönyv, ami a kiköltözéskori és a beköltözéskori ingatlan állapotot hasonlítja össze. Ebben a fázisban elengedhetetlen, hogy fotó, vagy videó dokumentációt készítsünk, bizonyítékul az esetleges károkról, hiányosságokról.

 KÉRJEN AJÁNLATOT!

Kollégáink 24 órán belül válaszolnak a megkeresésre.