Copyright © 2018 Tenancy.hu

Kapcsolat | Visszajelzés küldése | Adatvédelmi Szabályzat |ÁSZF

MEGBÍZHATÓ BÉRLŐ VAGYOK - BÉRLŐ AUDIT

„A bérbeadók gyakran kérnek erkölcsi bizonyítványt, munkáltatói igazolást, bankszámla kivonatot, de ezeket nem szívesen adom oda idegeneknek a jelentkezéskor. Ezért jó megoldás a bérlő audit, mert ezzel úgy tudom bizonyítani, hogy megbízható vagyok, hogy mégis védve vagyok, mert nem kell kiadnom bizalmas dokumentumokat. Arról nem is beszélve, hogy amikor megkaptam a tanúsítványt, egyszerre több ingatlanra jelentkezve, több bérbeadónak is le tudtam adni.”

(Emese, 42 éves, budapesti bérlő)

MIÉRT?

 

Talán már Önnel is előfordult, hogy több bérlő jelölttel kellett versenyeznie egy ingatlanért. Talán az is ismerős, hogy az egyébként tökéletesen megfelelő albérletről azért mondott le, mert a bérbeadó személyes és bizalmas információkat kért Öntől, ami ugyan számára segítségég a legmegfelelőbb bérlő kiválasztásában, Ön viszont ezeket az adatokat nem akarta  megosztani. Erre a problémára jelent megoldást a bérlő audit, mert úgy bizonyíthatja megbízhatóságát, hogy nem kell az adatait kiadnia.

MI EZ?

A bérlő audit egy Független Bérlés Támogató Rendszer, melyet kimondottan a magyarországi ingatlan-bérbeadási piacra fejlesztettük ki. Az automatizált rendszer segítségével értékeljük a potenciális bérlőket, a bizalmas információkat diszkréten kezeljük, sem az ingatlan tulajdonosához, sem az ingatlanközvetítőhöz nem eljuttatjuk el.

MI ALAPJÁN?

A jelentkezéseket és adataikat egységes értékelési rendszer alapján rangsoroljuk és a kapott eredménnyel biztosíthatja jövőbeni bérbeadóját megbízhatóságáról, és az ingatlan iránti érdeklődésének komoly szándékáról. A következő adatokat nézzük:

  • Bűnügyi nyilvántartó rendszerek adatainak szűrése, ez tartalmazza a magyarországi és európai rendőrségi körözési listák vizsgálatát, valamint a hatósági erkölcsi bizonyítvány ellenőrzését.

  • Eladósodottsági vizsgálat a Központi Hitelinformációs Rendszerben nyilvántartott adatok alapján.

  • Munkaviszony és jövedelem vizsgálata a bérlőtől kapott információk felülvizsgálatával.

  • Személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványok ellenőrzése a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala segítségével.

HOGYAN?​

Az adatok alapján végezzük el a megfelelőségi vizsgálatot, melynek eredményeként minden bérlő független megfelelőségi besorolást kap az adott ingatlanhoz.

Regisztráció és tanúsítvány

Regisztráljon, majd egy űrlap kitöltésével és az adatok f

eltöltésével készítsen független bérbevevői tanúsítványt.

Értékelés

Független megfelelőségi besorolásunk szerint értékeljük Önt, mint potenciális bérlőt. A besorolás eredményéről értesítjük Önt és az ingatlan azonosító szám tulajdonosát, vagyis  a bérbeadót.

Bérlői kód     

Rendelkezésére 
bocsájtjuk az Ön tanúsítványához tartozó bérlői kódot.

Igazolás

 A besorolás alapján igazolhatja a bérbeadónak, hogy Ön megfelelő bérlő lenne.

Audit

Ha jelentkezik egy ingatlanra, adja meg a tanúsítvány azonosító számát és a kiszemelt ingatlan azonosító számát. Ez után auditáljuk, vagyis az Ön adatait összevetjük az adott ingatlan adataival.

MENNYIBE KERÜL EZ NEKEM?

12900 Ft

Független bérbevevői tanúsítvány készítése 2-3 munkanapon belül. Az ár tartalmazza 1 db megfelelőségi vizsgálat elkészítését is. 

19900 Ft

Gyorsított független bérbevevői tanúsítvány készítése 1 munkanapon belül.*

3900 Ft

Független megfelelőségi vizsgálat díja.

* Amennyiben ezt a csomagot választja, úgy az adott munkanapon 12 óráig feltöltött adatokat maximum 24 órán belül átvizsgáljuk. Abban az esetben, ha a tanúsítvány a mi hibánkból nem készül el 24 órán belül, úgy megtérítjük a normál és gyorsított tanúsítvány készítési díjak különbözetét. Amennyiben a szolgáltatási díjunk nem kerül kiegyenlítésre 24 órán belül, a gyorsított tanúsítványt nem áll módunkban elkészíteni.  Ezt valahova máshova tenném. Ezzel a csomaggal egy napon belül beadhatja anyagait, és elkészíttetheti megfelelőségi vizsgálatát.

MITŐL BIZTONSÁGOS?

Egyik legfontosabb célunk, hogy minden felhasználó biztonságosan tudja használni rendszerünket, és bizalmas adatai megadásából semmilyen kára ne származzon. Ezen irányelvünknek megfelelően a következő biztonsági lépéseket tettük:

Secure Socket Layer („SSL”) tanúsítvány használata

A felhasználók és a tenancy.hu által használt webszerver közötti kommunikációt SSL protokoll segítségével tesszük még biztonságosabbá. Az SSL protokoll segítségével megakadályozható a bizalmas információk (pl. jelszavak, bankkártya adatok) ellopása.

Cloud and Network Free Operation

A felhasználók által feltöltött dokumentumokat nem tároljuk cloud (felhő) rendszerekben. Ezen információk a feltöltést követően rövid időn belül internet hozzáférés nélküli számítógépekre kerülnek. A bérlő audit kiértékelése is ilyen internet hozzáférés nélküli számítógépeken történnek.

Adatok visszatöltésének megakadályozása

A felhasználók az adatfeltöltést követően nem tudják visszatölteni adataikat, ezért jelszóvesztés esetén sem kerülnek illetéktelen kezekbe olyan bizalmas információk, melyet eredeti felhasználó töltött fel korábban oldalunkra.

További felmerülő kérdésekre itt találhat választ.

REGISZTRÁLJON BIZTONSÁGOS RENDSZERÜNKBEN

VAN MÁR FIÓKJA? LÉPJEN BE!